رئیس حوزه هنری استان یزد از برگزاری دوره های آموزش نمایشنامه نویسی در این مرکز خبر داد و گفت: دراین دوره که ماهانه دو روز برگزار می شود استاد فرید میرشکار کارشناس ارشد ادبیات نمایشی تدریس خواهد کرد.

یزدفردا: رئیس حوزه هنری استان یزد از برگزاری دوره های آموزش نمایشنامه نویسی در این مرکز خبر داد و گفت: دراین دوره که ماهانه دو روز برگزار می شود استاد فرید میرشکار کارشناس ارشد ادبیات نمایشی تدریس خواهد کرد.

محمدرضا نیکونژاد افزود: در این دوره هنرجویان به صورت مقدماتی آموزش های لازم را در زمینه نمایشنامه نویسی فرا می گیرند و از طرح و ایده آن ها نیز برای تولید و اجرای اثر استفاده خواهد شد.

وی کشف و پرورش استعداد های جوان ، آشنایی علاقه مندان به هنرهای نمایشی ، تدوین متن های نمایشی مناسب در راستای گسترش تئاترمتعهد بومی و تولید آثار فاخر نمایشی را  از اهداف برگزاری این دوره آموزشی بیان کرد و ادامه داد:  نخستین جلسه این دوره پنجشنبه و جمعه  18 و 19 خرداد ماه سال جاری در سالن اجتماعات حوزه هنری استان یزد برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند  برای ثبت نام  در این دوره تا 16 خردادماه سال جاری به حوزه هنری استان یزد به نشانی : ابتدای خیابان آیت ا...کاشانی – کوچه آزادی مراجعه کنند یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 6231400 تماس بگیرند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا